Grafik zajęć

GRAFIK ZAJĘĆ NA WRZESIEŃgrafik wrzesiń 2021

W wyniku zaistniałej sytuacji grupy na zajęciach mają ograniczoną ilość osób. Dlatego na wszystkie zajęcia obowiązują zapisy. Należy kontaktować się bezpośrednio z prowadzącą.

– ćwiczymy na własnych matach ,
– osoby przeziębione z objawami grypopochodnymi prosimy o pozostanie w domu

Chcesz z nami ćwiczyć? Wyślij SMS – oddzwonimy 

Ewa 503 062 536

Justyna 609 685 118

Magda 692 566 140

Monika 502 176 445

Opis zajęć:

 

Joga początkująca

Przeznaczona dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z jogą. Poznają na nich podstawowe pozycje , jak wykonywać je prawidłowo, jak korzystać  z pomocy. Wzmocnią i uelastycznią ciało , wyciszą umysł , rozwiną uważność  :)

Joga łagodna

Zajęcia przeznaczone dla osób, które poznały już podstawowe asany, jednak nie czują się na siłach na uczestniczenie w zajęciach grupy ogólnej  (niedyspozycje, przemęczenie, osłabienie). Zajęci prowadzone w łagodnym tempie obejmując również łatwiejsze warianty bardziej zaawansowanych asan ( pozycje odwrócone)

Joga ogólna

Zajęcia przeznaczone dla osób, regularnie praktykujących jogę, znających podstawowe asany.

Joga Terapeutyczna/Łagodna

Zajęcia przeznaczone dla osób w każdym wieku również seniorów, borykających się z różnego rodzaju ograniczeniami ruchowymi i problemami zdrowotnymi.  Zajęcia w bardzo łagodnym tempie  dopasowywane do indywidualnych potrzeb każdego uczestnika Wykorzystanie odpowiednich pomocy, pozwala na wykonanie wielu wcześniej wydawałoby się nieosiągalnych asan i korzystanie z ich wielu dobrodziejstw.

BabyJoga*

„Coś dla mam i coś dla dzieci”

Zajęcia obejmują praktyczne ćwiczenia ruchowe pomagające w powrocie ciała po porodzie do stanu sprzed ciąży. Młodym matkom pomagają przywrócić elastyczność ścięgnom, zapobiegają bólom kręgosłupa, a niemowlętom pomagają w integracji doznań sensomotorycznych. Zajęcia zawierają również, ćwiczenia dna miednicy według szwajcarskiej koncepcji Bebo. Jest to również czas na wymianę doświadczeń i wzajemne wsparcie w rodzicielstwie.

Joga w ciąży*

Joga w tym wyjątkowym okresie pomaga utrzymać oczekującą matkę w zdrowiu, a dziecku w jej łonie pomagają zapewnić prawidłowy rozwój. Asany wzmacniają mięśnie miednicy i poprawiają krążenie krwi w okolicy miednicy, wzmacniają narządy rodne, ćwiczą kręgosłup (który stopniowo musi znosić coraz większy ciężar) uelastyczniają biodra, miednicę i wnętrza ud, rozluźniają brzuch. Przed rozpoczęciem praktyki koniecznie należy zasięgnąć porady lekarza, czy nie mam przeciwwskazań do praktyki. W przypadku prawidłowego przebiegu ciąży bez obaw można praktykować, do ostatniego miesiąca ciąży a nawet dnia porodu.

*zainteresowanych proszę o wcześniejszy kontakt telefoniczny 503062536 lub mailowy ewa@jogabialystok.com.pl 

Joga w chustach(“aerial joga”)**

Joga w chustach opiera się na tradycyjnej jodze, chusta stanowi pomoc w wykonywaniu asan. Ćwiczymy bez makijażu, obuwia, pasków, biżuterii i innych ostrych przedmiotów mogących uszkodzić chustę. Wszystkie pozycje/asany wykonuje się przy użyciu chusty/hamaka, wykonanej z delikatnej tkaniny i zawieszonej pod sufitem. Chusta wytrzymuje obciążenie dynamiczne do 600 kg. Nasze chusty wykonane są z mieszanki indyjskiej bawełny wzmocnionej przędzą poliestrową o specjalnym wytrzymałym splocie.

Podstawową zaletą jogi w powietrzu jest „pozbycie się” ciężaru własnego ciała, który ze stawów i kręgosłupa przeniesiony zostaje na chustę. W chuście można siedzieć, stać, leżeć.  Wykonywanie ćwiczeń w podwieszeniu rozluźnia i relaksuje. Pierwsze ćwiczenia oswajają z chustą i pozwalają wyzbyć się lęku przed przeniesieniem ciężaru całego ciała na hamak. Dla wielu osób pozycje sprawiające trudność w tradycyjnej jodze, okazują się bardziej swobodne, gdy wykonywane są w hamaku. Chusta ma za zadanie odciążyć stawy i kręgosłup ćwiczącego i pomóc mu się otworzyć, poczuć specyficzną lekkość ciała i umysłu. Ćwicząc jogę w powietrzu wzmacniają się nogi, ręce, brzuch, poprawia się krążenie i dotlenienie mózgu, co pozytywnie wpływa na koncentrację i koordynację wzrokowo-ruchową. W ciągu 60 min praktyki pracujemy z balansem, grawitacją, rozluźnieniem, aby na koniec zrelaksować się otulając przyjemną tkaniną chusty.

** osoby zainteresowane proszę o wcześniejszy kontakt przez SMS na nr 609685118

Joga dla Dzieci 6-10 lat

Współczesne dzieci bywają rozkojarzone, zestresowane, często mają trudność ze skupieniem uwagi. Jak pomoc im się uspokoić i opanować sztukę koncentracji?
Pomocna w tym może być joga. W przyjemnej, zabawowej formie będziemy ćwiczyć uważność poprzez skupienie się na pozycjach ciała i oddychaniu. Poznamy ćwiczenia, które mogą okazać się przydatne w trudnych codziennych sytuacjach. Będziemy się rozciągać i wzmacniać mięśnie dobrze się przy tym bawiąc 🙂

Vinyasa Flow -KURS

Vinyasa flow to dynamiczne zajęcia jogi, w których łączymy ruch z oddechem. Sekwencja na zajęciach zależy w pełni od nauczyciela i jest zmienna. Bazą są powitania słońca w wielu kreatywnych wersjach. Każde zajęcia zakończymy relaksem, a zaczniemy ćwiczeniami oddechowymi. Na kursie poznasz wiele pozycji jogowych, poznasz ćwiczenia z zakresu tzw. mobility, wzmocnisz mięśnie głębokie, poznasz lepiej swoje ciało.

Kurs to 6 spotkań w dniach: 5, 8, 12, 22, 26, 29 września . Start 5. września w niedzielę.

Koszt: 160 zł. Kurs ruszy przy zapisie minimum 6 osób.

Dodaj komentarz

Order form

Please fill out the form and we'll get back to you asap